Veelgestelde vragen

Hoe gaat het nu verder na de aanmelding?
Na aanmelding krijgt u een automatische ontvangstbevestiging met de door u ingestuurde gegevens ter controle. Korte tijd hierna ontvangt u persoonlijk nader bericht over de plaatsing van uw kind. De mogelijkheid bestaat dat wij aanvullende informatie van u vragen. De aanmelding is pas definitief na bevestiging van plaatsing en betaling van het kampgeld.

Wanneer moet ik betalen?
Pas na bevestiging van plaatsing van uw kind sturen wij u een verzoek om het kampgeld te betalen. De betaling ontvangen wij graag per ommegaande, maar dient uiterlijk 31 mei 2023 voldaan te zijn. Bij aanmelding na deze datum hanteren we een betaaltermijn van 7 dagen na bevestiging, doch uiterlijk een dag voor aanvang van het kamp.

Mag ik het kampgeld in termijnen betalen?
Hoewel wij de voorkeur geven aan betaling ineens, mag u ervoor kiezen het bedrag in termijnen te betalen. Vermeld wel altijd duidelijk de naam van het kind / Kinderkamp Westelbeers. Het totale bedrag/de laatste termijn moet uiterlijk 31 mei 2023 voldaan zijn.

Wanneer is deelname van mijn kind definitief?
Als wij de plaatsing van uw kind hebben bevestigd én de betaling is voldaan, is deelname van het kind definitief.

Kan ik kosteloos annuleren?
U kunt deelname van uw kind tot uiterlijk 11 juni 2023 kosteloos annuleren. U krijgt dan het betaalde bedrag volledig terug. Indien na deze datum wordt geannuleerd zijn wij in principe geen terugbetaling meer verschuldigd. In voorkomende gevallen kunnen wij besluiten uit coulance alsnog tot terugbetaling over te gaan.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
Een aangemeld en geplaatst kind dat zich al verheugt op een vakantieweek nemen wij graag mee op kamp en zullen we niet zomaar van de lijst schrappen. Indien u problemen heeft het kampgeld te bekostigen, willen wij graag met u meedenken om tot oplossingen te komen. Neemt u in dat geval gerust contact met ons op om dit te bespreken.

Kan ik in contact blijven met mijn kind tijdens de week?
Tijdens de week zijn wij alleen telefonisch bereikbaar voor spoedeisende zaken. Minder dringende vragen kunt u per mail, sms en Whatsapp aan ons stellen. Wij houden het thuisfront op de hoogte door regelmatig verslagen en foto’s op onze website te plaatsen tijdens de week. Het is ondoenlijk en ongewenst om alle kinderen tijdens de week intensief in contact met thuis te houden. We zijn natuurlijk in de eerste plaats bezig met vakantie vieren! Bij problemen (zoals heimwee, een ongelukje of gedragsproblemen) nemen wij contact op met het thuisfront.

Is het kamp inclusief vervoer of moet ik mijn kind naar de kamplocatie brengen?
Het kamp is inclusief vervoer: we vertrekken met een touringcar vanaf een goed bereikbare locatie in of nabij Rotterdam, waar we ook weer terugkomen aan het einde van het kamp. We maken al jaren gebruik van metrostation Capelsebrug (het busplein) als verzamel- en vertreklocatie.